بهترین چرم جهان
نوشته شده توسط : علی پور

چرم مراکشی، چرم اسپانیایی و چرم روسی از مرغوب ترین چرم های طبیعی دنیا به شمار میروند .این چرم ها معمولاً با مواد گیاهی دباغی می شوند .

چرم
مراکشی: این جور چرم از سفت ترین و مرغوب ترین چرم های طبیعی میباشد . در عین حال، مضاعف قابل انعطاف و قابل انعطاف میباشد . در مدت های قبل چرم مراکشی را با دوختن پوست‌ها، دباغی می‌کردند . در آن روش، پوست را به صورت مشک، کشکول یا … در می آورند .بعد آن را با پاره ای سماق پر می‌کردند و در ظرف‌های پرشده از همان محلول شناور می‌ساختند . آنگاه به وسیله تیغه‌های چوبی در حال چرخیدن، به روی پوست ضربه‌هایی وارد میشد و به تولید چرم یاری می‌کرد . از این دسته چرم بیشتر برای صحافی کتاب ها استفاده می‌شد . امروزه این چرم‌ها برای تنظیم کالاهای چرمی ظریف مانند کیف‌های زنانه، کیف‌های دستی و جیبی مردانه به کارگیری میشود . در دیرباز از چرم مراکشی برای صحافی کتاب به کار گیری می شد .چرم
مراکشی از مرغوب ترین چرم های طبیعی

کیف زنانه
چرم
اسپانیایی(چرم اسب): این مدل چرم، در واقع نوعی چرم مراکشی است . امروزه این نوع چرم ها را از پوست اسب با کیفیت مرغوب به شیوه پوست پیرایی گیاهی تولید میکنند . این گونه چرم‌ها را از روی داخلی پرداخت می‌نمایند . چرم ایجاد شده زیاد محکم و همچنین ضد آب می‌باشد . از این چرم، در تولید کفش‌های مردانه مرغوب به کارگیری میگردد .چرم
اسپانیایی از مرغوب ترین چرم های طبیعی
چرم
روسی: همانگونه که از نام این مدل چرم بر می‌آید، نخستین بار در روسیه تهیه شده می باشد . فعالیت پوست پیرایی با استعمال از پوست درخت های بید و غان انجام می شد . این مدل چرم که از مرغوب ترین چرم هاست با بوی خوشایندی که دارد، شناخته می‌شد که به بوی خوش روغن درخت غان مربوط می‌باشد . امروزه ساخت اینگونه چرم، دیگر منحصر سرزمین روسیه نمیباشد و در اکثری از کشورها با به کار گیری از مواد پوست پیرایی گیاهی، ایجاد میشود . از این جور چرم برای صحافی کتاب، تولید کیف بغلی، چمدان و لباس به کارگیری می‌شود .چرم
روسی از مرغوب ترین چرم های طبیعی ارتقا روز افزون تقاضا و به کارگیری از دستگاه های متنوع در کارخانه های ایجاد چرم مصنوعی، سبب ساز تولید محصولاتی در طرح، رنگ و کیفیت متنوع و افزایش کاربرد چرم تصنعی و مصنوعی گردیده می‌باشد . بها مناسب، ارتفاع عمر بالا, طرح و رنگ متنوع همگی از عوارض افزایش کاربرد چرم تصنعی و مصنوعی می باشد . با خواندن این مطلب با تولیدها متنوع کارخانه های چرم مصنوعی آشنا می شوید و کاربرد تولیدات آن ها رو در زندگی روزمره خویش میبینید .

کاربرد
چرم مصنوعی چرم
لباسی کاربرد چرم مصنوعی در صنعت پوشاکانواع کاپشن، پالتو، جامه های زنانه و مردانه با این گونه چرم قابل ایجاد میباشد .

چرم
کفشی کاربرد چرم تصنعی و مصنوعی در صنعت کفتولید گونه های کفش های ورزشی، کلاسیک مردانه، مجلسی زنانه و نوپا گانه با کیفیت قابل پذیرش از کاربردهای چرم تصنعی می باشد .

چرم
کیفی کاربرد چرم مصنوعی در صنعت کیفاین نوع چرم در ایجاد گونه های کیف های رسمی، اداری، مجلسی، ورزشی مردانه زنانه و نوباوه گانه و همینطور چمدان های مسافرتی کاربرد دارااست .

چرم
مبلی و صندلی کاربرد چرم مصنوعی در صنعت مبلماناین جور چرم مصنوعی در تولید روکش اشکال مبل، صندلی و همینطور در صنعت خودرو سازی در بخش تزیینات داخلی به کارگیری می شود .

چرم
آستری کاربرد چرم مصنوعی در ایجاد چرم آستریچرم آستری یکی از پرکاربرد ترین محصولات کارخانه های ایجاد چرم مصنوعی است . این دسته چرم در صنعت مبلمان به تیتر آستر روکش مبل، صندلی های استیل و صندلی های خودرو به کار گیری می شود . در صنعت پوشاک آستر انواع لباس، کیف و کفش را این جور چرم تنظیم می کنند . این کالا در صنعت فرش به منظور ترمز و حاشیه ی فرش کاربرد دارد . همچنین روکش تخت های بیمارستانی نیز از گونه دیگری از این محصول تهیه می شود .





:: برچسب‌ها: کیف زنانه ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: